tisdag 12 juni 2012

Tack för mig Våla!

INGET kan beskriva min LYCKA just nu!!! Allting har gått så himla mycket bättre idag än vad jag kunnat ana. Bättre betyg, härlig avslutning och ja... aldrig mera östervåla skola! WOHOO :D
Mitt solo idag gick ju helt okej det med. Och kyrkan var somvanligt helt proppfull med folk! För er som inte vet så sjöng + spelade jag The worring kind (The ark) fast i en lugnare version. typ?
Hällde i mig pepparmyntvatten och skrek för att få igång rösten hela morgonen. Sen trodde jag att allt skulle bli katastrof för att jag blir helt skakig i rösten när jag är nervös. Men när jag väl började sen så ville jag inte att låten skulle ta slut :o

Men än är inte allt över. Ikväll blir det spex uppvisning igen, sen iväg till sporthallen för att duscha / göra sig iordning för kvällen och sen avslutningsmiddag och fest på skolan :)
Imorgon blir det städning på fokus och på kvällen poolparty för alla 9or! :D

TACK VÅLA SKOLA FÖR DENNA TID! Ska bli skönt att slippa allt nu ;) Har träffat så underbara människor genom den här tiden! <3

Nej nu tar vi sommarlov ;D



Jag & Johanna påväg mot kyrkan, så himla duktig hon är som fick stipendium!! :)
Betygsutdelning
Jag sjunger

Klockrena Sebbe ;) Helt epic avslut vi hade!! 
Här har ni klänningen som jag ville hålla lite hemlig tills idag :)

Jag kommer aldrig glömma dom här 3 åren.
Jag minns fortfarande första dagen i 7an, hur sjukt blyg och rädd jag var för allt. 0% självkänsla.
Fortrarande sår kvar sen depressionen. Men redan första dagen träffade jag några underbara nya vänner som betyder så himla mycket för mig.
Genom dom här åren har jag växt så otroligt mycket genom mig själv.
Jag är inte blyg, jag är inte rädd.
Jag är stark, har ett gott självförtroende och är redo för allt! 

9C in my <3

3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Härligt Becka! :D
Nu får du njuta med sommaren!
Vilka fina bilder!

Wellnessfight sa...

Hej, hoppas du inte missat att du är vinnare i tävlingen. Jag har skickat dig ett mail med uppgifter som behövs för att skicka vinsten.

Lena sa...

Va, vad har du vunnit???!!!